بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش ایرنا، امیر کیومرثی روز شنبه در دومین رویداد ملی فناورانه با محوریت «ارتباطات هوشمند در اقتصاد دانش بنیان» در دانشگاه صنعتی تبریز ضمن تأکید بر لزوم عبور از اقتصادهای مبتنی بر رانت، اظهار داشت: پایداری کسب وکارهای آینده در گرو ایجاد شبکه های ارتباطی هوشمند، چابک و انسانی است.
به گزارش ایرنا، امیر کیومرثی روز شنبه در دومین رویداد ملی فناورانه با محوریت «ارتباطات هوشمند در اقتصاد دانش بنیان» در دانشگاه صنعتی تبریز ضمن تأکید بر لزوم عبور از اقتصادهای مبتنی بر رانت، اظهار داشت: پایداری کسب وکارهای آینده در گرو ایجاد شبکه های ارتباطی هوشمند، چابک و انسانی است.
وی اظهار کرد: سازمان هایی که فاقد چنین زیرساخت هایی باشند، در آینده ای نه چندان دور دچار فروپاشی خواهند شد.
ارتباطات؛ زیرساخت اصلی شرکت های نوآور
در بخش علمی رویداد، حمید ضیایی پرور، پژوهشگر و استاد ارتباطات، در ارائه مقاله ای با عنوان «ارتباطات در شرکت های نوآور»، بر نقش بنیادین ارتباطات در موفقیت استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان تأکید کرد.
وی ارتباطات را نه صرفاً انتقال پیام، بلکه «مدیریت هوشمند معنا» دانست و افزود: برندهایی که ارتباطی شفاف، هدفمند و انسان محور با مخاطبان خود برقرار می کنند، در رقابت امروز موفق ترند.
وی همچنین با ارائه نمونه هایی از کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی نظیر چت بات ها، ابزارهای تولید تصویر و ویدئو و پرامپت نویسی، بر لزوم تحول دیجیتال در ساختارهای ارتباطی تأکید کرد.
به باور او، روایت گری (Storytelling)، تجربه کاربری (UX) و پایش شبکه های اجتماعی (Social Listening) سه ستون اصلی ارتباطات بیرونی برندهای نوآور محسوب می شوند.
نقش روابط عمومی ها در عصر تحول دیجیتال حیاتی است
اسماعیل فاتحی فر؛ رئیس دانشگاه صنعتی تبریز با تأکید بر لزوم هم افزایی نهادهای علمی و صنعتی، اعلام کرد: دانشگاه صنعتی تبریز به عنوان نخستین دانشگاه کشور موفق به اخذ مجوز تأسیس ناحیه نوآوری بین المللی در زمینی به وسعت 75 هکتار شده است.
وی اظهار کرد: این ناحیه بستر مناسبی برای استقرار شرکت های دانش بنیان داخلی و بین المللی فراهم می کند.
فاتحی فر با اشاره به جایگاه نوین روابط عمومی ها در نظام های نوآور، بیان کرد: روابط عمومی مدرن باید فراتر از کارکردهای سنتی، جریان ساز، تحلیل گر و تقویت کننده سرمایه اجتماعی باشد.
صابر پرنیان، مدیرکل صمت استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه امروز، تحلیل داده و تولید محتوای دیجیتال منبع اصلی قدرت محسوب می شوند، گفت: گذار از روابط عمومی سنتی به فناوری های نوین و ایجاد شهرک های فناوری، ضرورتی انکارناپذیر است.
کرمانی زاده؛ نماینده انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی، با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در سال گذشته، از برگزاری بیش از 30 رویداد آموزشی در حوزه هایی همچون هوش مصنوعی، اخلاق حرفه ای و حکمرانی محلی خبر داد.
وی تربیت متخصصان نسل نو در حوزه ارتباطات و توسعه آموزش دیجیتال را هدف گذاری اصلی انجمن برشمرد.
در پایان این رویداد از چهره های برتر حوزه روابط عمومی، ارتباطات و دانشگاه قدردانی و همچنین دستیار هوشمند «ارتباط گر» – ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای پشتیبانی از فعالیت های روابط عمومی – رونمایی شد.
دومین رویداد ملی فناورانه با محوریت «ارتباطات هوشمند در اقتصاد دانش بنیان»، با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز، انجمن روابط عمومی ایران (شعبه آذربایجان شرقی) و دانشگاه صنعتی تبریز، در سالن همایش های دانشگاه صنعتی تبریز با هدف بررسی نقش راهبردی ارتباطات نوین و هوشمندسازی در تقویت پیوندهای میان دانشگاه، صنعت و اقتصاد دانش بنیان برگزار شد.
{{name}}
{{content}}